miercuri, 31 ianuarie 2007

Imi pare rau - azi nu sunt stiri

Imi pare rau dar nu am cum sa pun azi stiri - are legatura si cu sarbatorirea de ieri prin faptul ca nu am lucrat ieri jumatate de zi dar tine si mai mult de realitatea ca nu traiesc pe net si trebuie sa fac rost de bani pentru a plati intretinerea, lumina, impozite, netu etc etc etc iar cum din site nu se intampla aceasta trebuie sa am o gramada de alte munci - iar acum s-au ingramadit puternic - pacat mare pacat ca sistemul nu a permis ca sa fiu ajutat si in acelasi timp sa se ajute pe el insusi - revin aici la frustrarea mai veche cand vad banii publici aruncati pe fereastra in asa-zise campanii de informare europeana iar mie mi se trantesc usile in nas.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Salutare si LA MULTI ANI!
ERA DE ASTEPTAT CA ASTAZI SA NU AVEM STIRI DUPA O ZI "IMPORTANTA CA IERI". Cu toate aceste nu este prima dat cind iti spun ca ceea cefaci tu este foarteimportant pentru mine in plan profesional. Ti-am mai spus ca as putea obtine chiar si un contract e publicitate pt.tine demaxim 2000 Euro, dar am nevoie de mai multe detalii de la tine. Imipoti scrie la adresa dragos.vasile@yahoo.com si apoi vom discuta si telefonic. Inca odata La Multi Ani si sa te intorci maine la treaba ca iti strici credibiltatea!!!

Dan Nita spunea...

Salve - merci - din pacate dupa cum am spus ziua mea nu a avut decat o influenta mica asupra faptului ca nu am puis stiri - si alta data mai m-am sculat la 8 in loc de 4 5 si totusi ma apucam de lucru la site, cu toate ca puteam sa trimit update-ul pe el abia pe la 2 sau 3. Zilele acestea chiar nu pot trimite din cauza ingramadelii de alte proiecte - dupa care nu ma innebunesc dar sunt necesare :) - nici astzi nu pot sa trimit revista presei - maine voi putea doar sa revin