miercuri, 24 ianuarie 2007

Nu pot sa cred asa ceva !!!!

De rasu` lumii ! Tare ! Tare !

Sa ma stric de ras - acum cateva zile laudam ideea cu pubelele separate pentru reciclare si cum lumea din blocul meu s-a adaptata aruncand macar sticlele de plastic la pubela pentru plastic. Eeeee, si exact acu 10 minute aud un zgomot de masina mare si de pubele miscate in fata blocului, zic ia sa vad si eu cu ce masini speciale sunt ridicate aceste materiale. Hahahahaha, ce masini speciale ??? Era masina de gunoi obisnuita :)) Gunoierii au deschis constinciosi fiecare pubela si le-au aruncat in acelasi loc !! Adica vaxu lu albina prajita ! :))

Acum incep sa cred ca e adevarat si informatia care am citit-o intr-un articol cum ca in Gara de Nord se pusesera locuri de aruncat gunoiul cu trei guri separate - pentru plastic, sticla si hartie - da toate se duceau in acelasi recipient. Am crezut ca e o exagerare da vazand ce s-a intamplat acu la mine in fata blocului nu am ce sa mai zic.

2 comentarii:

Anonim spunea...

mai e mult pana departe...
voi va asteptati sa renoveye ceva din spatele gardului vopsit...?
eu nu...
poate pica gardul si atunci...trebuie...

Dan Nita spunea...

In mod clar cu mult pana departe - bine sunt optimist - da pentru mine a fost chiar o faza tare mai ales ca tocmai postasem triumfal pe blog acu doua zile "Uite ca se poate" in care ziceam de reciclare ca merge bine :)))
Parca si ii vad pe luaratorii de decizii: "Domne vor sa punem pubele pentru reciclat astia de la UE. Bene domne le facem pe plac. Uite pubelele", probabil ca urmatorul pas nu intra in atributiile lor :)))