duminică, 7 ianuarie 2007

Jos situatiile penibile

Daca tot e duminica noaptea hai sa scriu si despre altceva decat politica :)

Tocma ce m-am intors dintr-un bar - adicatelea mai precis din "Valea Regilor", loc de tras din narghilele, placere care eu nu prea is fan datorita faptului ca sunt nefumator, da` ce sa facem, cherche la famme :)
Bun, care e problema de care m-am lovit si ma tot lovesc si chiar ma enerveaza - Domne, de ce mama masii nu se pun in baruri, restaurante, terase, un sistem simplu cu buton la fiecare masa pe care cand apesi sa vina chelnerul ? Pe bune, ar fi mult mai putin penibil atat pentru consumatorul care trebuie sa scoata tot felul de onomatopeice si sa dea din maini ca o pasare impuscata in cazul in care vrea sa gajbeasca un chelner, cat si pentru acesta din urma care tot trebuie sa se plimbe aiurea printre mese pentru a vedea daca nu ii vine o comanda nou. Cred ca si dumneavoastra ati fost de multe ori in astfel de situatii de care eu chiar m-am saturat.
Cat ar putea sa coste un sistem din acesta ? Ca doar ar fi niste fire ca toate firele si niste intrerupatoare + becurile.
La modul cel mai serios, eu as propune o lege care sa oblige astfel de localuri sa implementeze sistemul.

2 comentarii:

George Constantin spunea...

hmm...elev fiind, am mers in fiecare an la mare si am lucrat chelner in niste restaurante, si stiu cum e...un astfel de sistem, ar fi foooarte folositor ce-i drept, pt ca probabil este evident faptul ca nici chelnerului nu-i este bine, insa nu asta e "cheremul"...tinta noastra am invatat ca este clientul...si n-ai ce face decat sa te plimbi printre mese sa afli de mai vrea "vreunu' " ceva...ma rog!de fapt, noua ne trecea asa ceva prin cap...dar pana ajungea la manager...ne cam razgandeam din motive clare :D. Dar e frumos oricum...clienti sa fie si chelneri binevoitori...a si clientii sa fie la fel :D Acuma am bac- ul si nush de voi mai merge la mare anu' asta desi mi-ar fi facut placere!

Dan Nita spunea...

Tare, nu ma asteptam sa gasesc opinii si "din partea cealalta a baricadei".
Succes la bac !