vineri, 12 ianuarie 2007

Interzicerea jocurilor pe comp

Ca vechi conducator de armade incepand cu red Alert si ajungand acum la Medieval Total WAr 2 + de concucator de misiuni de comando in Comandos, si asa din cand in cand cate un shooter pentru destindere, cam is cu semnu intrebarii la initiativa Bruxelles-ului cu interzicerea unor jocuri de comp "violente". Nu de alta da` nu stiu pe unde s-ar face diferenta intre cele cu adevarat violente si alea violente asa mai acceptabil, ca doar prin toate decapitezi, impusti, distrugi - apropo, mama ce-mi placea la GTA3 sa ma duc pe o cladire si sa trag in toate directiile, si uite ce normal am crescut :) Ca sa nu mai spun ca la cucerirea Europei in Medieval am exterminat la populatie de Hitler e mic copil :)
Ca sa nu spun ca am vazut grama de idioti pe net in filmulete accidentandu-se in cele mai bizare si mai neofensive practic moduri, asa ca ar insemna daca e sa ne luam dupa aceste cazuri si sa-i scapam preventiv sa interzicem si mingiile, geamurile, paharele etc etc
Acu, pe de alta parte dupa ce am vazut cum se sinucid grama de copii incercand sa se joace de-a executia lu Sadam imi zic ca o fi si ceva adevar in faptul ca sunt puternic influentabili de teveu joace etc si trebuie umblat aici. Da` mi-e sa nu se ajunga ca la o societate precum cea din Demolatorul, borring borring borring da sanatosi :))

Pentru articolele cu privire la acest subiect apasati aici.

Un comentariu:

Anonim spunea...

invata sa scri prima si prima oara :)