luni, 22 ianuarie 2007

Uite ca se poate !

Prin decembrie mare noutate mare in fata blocului: au aparut trei pubele pentru sticla, hartie si plastic. Deci uite ca integrarea europeana isi facea aparitia si pe strada chiar inainte de 2007 :)
Primul efect probabil - injuraturi catre stramosii ancestrali provenite de la cel care saracu` isi parca acolo masina unde sunt acum pubelele - ca ocupa ceva loc fiind mai mari.
Al doilea efect - asta sigur - discutii mai la misto mai neincrezatoare printre toti vecinii. Oricum super cand nu prea ai subiect de discutie, pac scoti pubela cu reciclabilele si incingi din nou conversatia :)
Eu tre sa recunosc ca am o problema cu dusul gunoiului - il inghesui la birou in bucatarie pana ajunge o punga peste alta si siruri ca la armata de sticle goale. Asa ca primul meu contact direct cu respectivele "noutati" a fost mai mult timp amanat :) Si iata ca veni momentul magic, luandu-mi cordul intre dinti coborai cu divizia de sticle de plastic. Supriza ! Pubela dedicata plasticului plina ochi !! la hartie nu prea mi-am dat seama de nivel iar la sticla nivel scazut clar pentru ca atunci cand am aruncat sticlele s-au spart cu un sunet diafan care probabil ca mi-a atras urari de bine nenumarate de la dragii mei colocatari. Pentru un moment am fost chiar entuziast: uite domne ca se poate ! in pofida cartitorilor de ici de colo ! In al doilea moment mai mi-a scazut entuziasmul gandindu-ma ca, poate, in traditia curenta, nu o fi fost de mult ridicat gunoiu, asa ca ar fi fost timp berechet pentru a se umple bubela cu sticle de plastic. Oricum, e ceva sa fie plina. Traiasca ! :))

Niciun comentariu: