vineri, 15 decembrie 2006

Proiectul europeana.ro implineste 5 ani

www.europeana.ro a implinit astazi 5 ani ! Chiar sunt socat ca am reusit sa-l duc pana acum.

Sunt mandru pentru ca totusi chiar am realizat o chestie. Facand acum un calcul rapid mi-a dat peste 1 milion de vizitatori in acesti 5 ani. Iar conditiile in care am lucrat probabil ca majoritatea le stiti - fara aproape nici un sprijin ba si cu priviri de la urat la foarte urat din partea celor care poate ar fi trebuit sa ajute - gen MIE, Guvern sau Delegatia Comisiei etc. Bine, normal ca m-au privit si ma privesc chioras, cum de mi-am permis sa fac informare europeana gratis cand ei papa bani pentru asa ceva si o mai fac si prost.

Imi permit, cred eu, sa zic ca sunt de rasul curcilor. Pana acum ceva timp, in timp ce eu zilnic lucram cel putin 4 5 ore facand informare, singurele lor actiuni erau colocviile si seminariile in care se umflau in pene "mama ce informare o sa facem noi, mama ce o sa dregem, mama ce tari o sa fim" etc. Acum, ca de, integrarea e chiar maine poimaine, sau apucat si ei in sfarsit de informare - a se vedea in acest sens campania geniala de la TV cu "informeaza-te" sau cea cu panourile - http://www.publicinfo.ro/pagini/integrare-europeana.php Toate realizate pe principiul nu conteaza efectul, nu conteaza scopul, conteaza sa cheltuim banu`. RUSINE RUSINE RUSINE.

Ce doare insa mai mult decat lipsa sprijinului material este lipsa recunoasterii la nivel oficial a muncii depuse. Haios ca cei de la care ma asteptam la un cat de cat oficial "Bravo Dane" sunt abonatii mei, citesc in fiecare zi europeana.ro ba cateodata mai trimit si felicitari in particular dar la oficial tacere absoluta.

5 ani - cum trece timpul

4 comentarii:

Anonim spunea...

super tare site-ul la capitolul informatie european in presa
mie imi foloseste enorm in fiecare zi la munca. poate la anul iti fac rost de ceva publicitate (2000 E e bine?)

Anonim spunea...

La multi ani europeana.ro! Si cand ma gandesc cata munca depui pot spune numai sanatate sa-ti dea Dumnezeu sa-ti poti duce proiectul mai departe! (irinoasa)

Asociatia 4HARMONY spunea...

Felicitari!!!
Ne-ai ajutat mult europeana.ro,iti dorim multi,multi ani plini de realizari
all4harmony

Dan Nita spunea...

Merci mult pentru urari - ca sa citez dintr-o urare primita pe mail, cica la 5 ani copii sunt cei mai draguiti - asa ca spor la citit un europeana.ro dragut :)