luni, 18 decembrie 2006

Huiduim-as si n-am cui

Sincer nu am dat mare atentie "Raportului Tismaneanu" - bine, facand revista presei am observat de cateva zile cum presa vuia de opinii pro sau contra. Eu sincer cred ca este inca una din actiunile politice fara nici o legatura cu populatia si fara nici o finalitate practica. Sincer, credeti ca marea masa a populatiei a fost interesata sau macar a stiut de acest "Raport" ? Eeee, ce e clar ca acum, dupa circusul din Parlament, a revenit pe agenda populatiei. Se va vorbi maine la serviciu de catre toti, "Ai vazut ce idioti aia ?" etc. De fapt ce tot zic eu, daca nu vedeam circusul nu puneam nici eu nici o opinie pe blog :)))
Curios, dar cred ca ca principalul rezultat va fi inca o condamnare a democratiei, respectiv a forumului reprezentativ al ei, Parlamentul.

2 comentarii:

Anonim spunea...

impactul va fi ,cel putin pt. faptul ca a fost citit de Basescu care, sa nu uitam are o cota de popularitate mare. nici pe departe n-ar avea aceeasi influenta raportul daca ar fi fost citit de oricine altcineva.
atitudinea mea fata de circ a fost cred ca de bun simt :ce fel de indivizi sunt aceia care se comporta ca pe stadion ?succes vor avea tot la acei care se comporta la fel , iar Parlamentul nu cred ca va creste sau scade in popularitate.............va ramine la fel de deplorabil

Anonim spunea...

romanului ii place circul si nu se supara daca ii dai si niste paine! cu asta se hraneste el, intrucat, fiind nascut poet isi bucura cu orice prilej "spiritul". Din pacate dupa atata ras il cam dor falcile si i se cam umfla buzele....si ramane asa. de atatia ani avem parte de acelasi circ sau prodie proasta dar nu facem nimic in fata urnelor. Frumoasa tara Romania...pacat totusi ca este populata cu pppppoeti!