vineri, 8 decembrie 2006

Ce s-a intamplat cu revista presei din ultimele zile ?

Din pacate raspunsul e simplu: nu a aparut deoarece duminica seara am cazut efectiv la pat si, desi "biroul" e in blocul de langa, nu am mai putut sa ajung la el pana ieri.

Imi cer scuze. Trebuie sa luati in considerare ca, practic, ma ocup de unul singur de site. Ori este o munca destul de mare iar cu remuneratia dupa buget mica :) Serios acu daca inteleg cum de nu reusesc, in 5 ani de zile in care wwweuropeana.ro s-a impus ca principala sursa de informatie privind UE, sa fac rost de publicitate. Ca de ajutor de la nivel guvernamental nici nu mai imi sta capul dupa modul absolut urat in care m-au tratat de cate ori am intrat in contact cu dansii - de poate nu le prea convine o sursa independenta si obiectiva + ca nu am absolut nici o pila - asta din urma mai ales e greseala grava :))

Exemplu la ce am zis mai sus: cei de la MIE se hotarasc sa faca pe internet campanie la site-ul lor, bun - logic ar fi fost sa se orienteze spre site-urile romanesti care atrag pe cei interesati de UE - printre primele fiind www.europeana.ro pentru ca la mine pe site nu intra doar cei care stiu ceva de acest subiect ci si cei care habar n-au pentru ca aici ii aduce motoarele de cautare - credeti ca mi-au dat vreun mail ca sa intrebe de o oferta ceva ? Nope
- lipsa pilem nulum nulum :)) - aaa, au ales in schimb siteul gazetei sporturilor, trafic.ro etc :))

Oricum, ca sa reiau, din pacate cat sunt inca singur, respectiv nu am venitul necesar pentru a forma o echipa, se mai intampla aceste caderi care tin aproape in mod exclusiv de starea mea fizica.

Dan

5 comentarii:

Simona spunea...

Imi pare tare rau ca ai fost bolnav ~ Multa Sanatate!!!
Citesc zilnic "Revista Presei" de pe wwweuropeana.ro ~ GOOD JOB!!!
Faci un lucru extraordinar. Inca o data multa sanatate si "Sarbatori Fericite"
Simona

Unknown spunea...

N-as fi crezut ca europeana este tinuta in spate de un singur om! Incredibil!!! (asta trebuie sa fie un compliment ..........sper ca a iesit cum trebuie)

Poate ideea cu discutiile " a la lejer" nu este asa de rea! Nu stiu daca solutia de bolggereala este cea mai buna insa pare a fi cea mai la moda.
Deci, daca iti mai ramane timp si pentru asta :P, nu ar fi o idee rea sa dezbatem un subiect(sau doua) pe saptamana). Ce parere ai?

Toate cele bune,
Letitia

Rocky's Dad spunea...

Dane, imi pare rau sa aud ca ai fost bolnav. Sper ca ti-a trecut si ca te poti intoarce la treaba. Apreciez foarte mult revista presei, felicitari si succes in continuare.

Vali

Dan Nita spunea...

Multumesc multumesc - foarte tonice comentariile - ma bucura mereu cand am feed-back de la voi pentru ca altfel de multe ori ai impresia ca scri de unul singur

Imi pare rau apropo de revista presei ca a cam ramas singura rubrica updatata - aaa, sa nu uit , am mai updatat si la impactul aderarii - pacat ca nu am mai reusit sa duc si stirile proprii

Da, cu subiectele ce sa zic, is blogger incepator :) asa ca nu stiu exact frecventa

Dan

Anonim spunea...

desi sunt abonat la unele ziare care apar si pe internet prefer totusi "revista presei ",alcatuita de tine ,deoarece este bine alcatuita si imi da posibilitatea sa aleg in cateva minute doar subiectele ce ma intereseaza.

felicitari si... multa ,multa sanatate.