miercuri, 27 decembrie 2006

"Ce-are" SUA cu integrarea noastra ?

Cica masa de Craciun, familia etc. La un moment dat intram in dezbateri politice - se putea altfel :) - eu, tata si nasu, de am facut-o pe bunica-mea sa-ncepe sa ne roage sa nu mai tipam asa iar pe sora-mea sa declare ca abia asteapta sa aiba o casa a ei sa nu aiba astfel de discutii insipide :)
OK, la un moment dat am surpriza sa aud aceasta opinie: "Uite ca politica lu Basescu de apropiere de SUA ne-a adus in UE, abia acum ne ia in serios europenii". Pe mine m-a cam lasat cu gura cascata, pentru ca pe de o parte consider ca politica noastra cu SUA se aseamana cu aceea unui baietas care povesteste la toti ca e prieten la toarta cu caftangiu cartierului da de fapt ala habar n-are, iar pe de alta parte nu prea vad legatura cu integrarea in UE, dat fiind ca sacii in caruta ni i-am cam vazut de la Summit-ul din decembrie 2004 iar Tratatul de Aderare l-am semnat in februarie 2005. Sa ma insel eu ?

Niciun comentariu: