vineri, 16 martie 2007

Morbidul la putere

Ma uit si nu imi vine a crede cum fenomenul "Stirilor de la ora 5" in loc sa dispara, ca o anomalie cum o consider a fi, creste cucerind si restul emisiunilor de stiri.

In ultimul timp, la principalele doua jurnale ale serii - cel al Antena 1 si ProTV - prima stire aproape sigur e ceva morbid. Un accident de circulatie - cu cat mai multi morti - un accident de munca - la fel, trebuie victime cat mai multe - alte tragedii - musai cu durerea umana cu camerele avide pe ea.

Nu-mi place - Nu-mi place deloc. De unde aceasta placere anormala a concetatenilor pentru a contempla durerea si tragedia altora ? Pentru ca nu cred ca pun astfel de stiri la inceputul programului de florile marului ci in urma studierii preferintelor romanilor, ca doar is televiziuni private.

Ciudata fiinta si omul.

2 comentarii:

Anonim spunea...

ha! ha! te mira? eu am facut romanul ion in cls a 10-a...cu scene explicite de vilentza...rascoala...totul sub pretextul studierii naturalismului...daca asta facem la scoala ce mai vrei de la televiziuni?nush...exact de ce place multora...sau daca place...nu pot fi empatica aici...poate o fi un mecanism de alienare...sa ne simtzim inconjuratzi de violentza astfel incat sa ne blazam...sa nu ne mai mire nimic si devenim inertzi...nush poate e o teorie conspirativa dar eu asta simt cand vad firescul cu care e descris tot si...cum unii gasesc unele chestii prezentate demne de interes...poate amuzante.o mai fii si faza romanului "multzumeste-te cu ce ai ca poate fi mai rau"...si la stiri ni se arata tot ce poate fi mai rau oricum...nu fac generalizari dar din cat am vazut eu...o parere subiectiva e cat se poate de adevarat ca romanul e fericit cu paine si circ...chiar daca acesta se soldeaza cu 5 mortzi si alte 10 pers in stare critica ca sa parafrazez.oricum e o tendintza generala si eu una nu ma uit la asa ceva...cumpar program tv si-mi fac programul...pana ne-om integra in ce si cu cna-ul vom vedea stiri monstruoase la ora 5 si capodopere cinematografice pe la miezul noptzii daca se poate.cred ca cea mai socanta chestie pe care am vazut-o vreodata a fost o reporteritza care a avut barbaria sa intervieveze in gl o femeie care suferise un accident groazic la sidex o intreba cum s-a petrecut...cum se simte...ce va face...si femeia a refuzat sa raspunda dar reporteritza lu peste tot insista...parca venise cu solnitza.

Dan Nita spunea...

cea mai naspa chestie - deplasata si de prost gust - am vazut-o la protv imediat ce il lansase - s-au dus sa ii ia interviu la o tipa care tocmai ce cazuse barbati-su cu elicopteru si murise iar ea nu stia - si in timpul interviului i-au spus ca elk a suferit un accident si erau avizi cu camera pe ea sa vada cum reactioneaza etc - extrem de urata chestia