marți, 5 mai 2009

A aparut cartea mea - Nopti de Vama

Daca vrei sa citesti o carte despre Vama si nopti in Stuf - despre Club A - despre singuratate si speranta - despre tine - va recomand:

"Nopti de Vama"

Cel mai singur om de pe pământ //3
La agăţat //4
Prinţesa mea //11
Zmeul Zmeilor şi Făt Frumos //21
Menestrel //23
Nopţi de Vamă //27
Pisicul //31
Amore //38
Derdeluşul //45
Moş Ilie //48
Firma //59
Insecţii //64
Foamea //69
Scrisoarea //74
Pantofii //77
Aş vrea să fiu //86
Prietena //88
Puncte //94
Doi fluturi //97
Trandafirul //102
Pe tren //107
Pepi //114
Cavalerul Locurilor Sfinte //118
Dorinţele //122
Sex //126
Fântâna //129
Sirena //134
Izoprenul //142
Jaluzelele //146
Desen animat //153
Pictorul //156
Nu pot să cred //165
Machiajul //170
Ea //180
Te iubesc //185
Ursul //188
Râpa //192

16 comentarii:

Anonim spunea...

felicitari pentru publicarea cartii, ma bucur ca a scris cineva in sfarsit o carte despre vama, am vazut mai devreme mass-ul de la jenny despre unde gasesc sa comand cartea, sunt deja sigur ca va fi o lectura pe cinste, am vazut cum vorbesti (ca te-am cunoscut in vara lui 2008, stiu ca era in noaptea in care a cantat apocalyptica la stufstock) si ne spuneai amanunte amuzante despre istorie... in fine, succes in continuare si sper sa ai parte numai de bucurii

Dan Nita spunea...

multam fain - pai poate ne vedem in vara in Vama la alte lucruri vesele combinate cu bere

M.S. spunea...

felicitari. din ce ai publicat pe net unele nuvele sunt chiar interesante.

Dan Nita spunea...

si sunt unele si mai interesante in carte :)

multumesc pentru felicitari

Ioana spunea...

O intrebare scurta: cum poate intra cineva in posesia cartii? :)

Dan Nita spunea...

Pai o varianta la linkul din susul paginii, care va trimite la o librarie online - chiar serioasa - iar a doua este la taraba nr. 14 a anticarilor de la Universitate din Bucuresti

Ioana spunea...

Taraba sa fie :) Multumesc si felicitari pentru carte. Eu am citit doar foile impartite de tine in club a si am zis ca trebuie sa o citesc pe toata :)

Dan Nita spunea...

o concluzie corecta sper :)

Unknown spunea...

Cu tarba am priceput ce si cum e, dar daca as vrea o carte cu autograf cum fac? mor de ciuda ca nu am vent la lansare sau putem ... negocia cumva?

Dan Nita spunea...

:)) - pai nu-i problema cu autograful - daca esti din Bucuresti eu mai stau in el pana vineri dimineata si putem sa ne vedem prin Drumul taberei daca poti veni aici - sau de vineri vreo saptamana in Vama - putem sa ne conversam ca sa stabilim cum ne vedem, daca este, pe mailul de la hi5 - http://noptidevama.hi5.com - sau pe cel de yahoo chicot00@yahoo.com - de altfel poti astfel lua si cartea de la mine si nu de la taraba

Unknown spunea...

Avand in vedere ca am fost colegi de clasa la liceu... mda sunt din Bucuresti :)pacat ca mi-a zis Corina prea tarziu de lansare ca altfel nu ratam.... asa ca o sa iti accept invitatia si o sa iti fac o vizita cat de curand .... mai vb pe mail

Dan Nita spunea...

hahaha, pai dat fiind ca esti tu de ce nu mi-ai dat pe mail ? - pai iti dai seama ca se rezolva :)

Unknown spunea...

Ca am vrut sa par interesant... ca postez si eupe un blog.... ha ha ha ha ... e prima oara cand intru pe un blog,indiferent de ce tip.... si deci prima cand postez ...
mi-am facut damblaua, gata :)

Dan Nita spunea...

nu, da haios ca zic uite domne cineva care nu ma cunoaste si se straduieste nu numai sa o ia dar si sa faca rost de autograf :))

Unknown spunea...

imi pare rau ca te-am dezamagit.... da promit ca o sa fac "reclama" la carte si la blog ca sa dreg busuiocul

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.